erotilk hikayeler

“Olgun Dul Suzan Hanım slm arkadaşlar adım murat size başımdan geçmiş bir hikâyeyi anlatacam. Ben 26 yaşındayım normal boy ve kilodayım.    Ben…

Posted On

seksi dişçim

17 yaşında bir erkeğim. Bundan bir hafta önce dişime büyük bir ağrı girdi ve o gece apar topar hastaneye gittik. Beni muayene ettiler…

Posted On

kaynanamı öyle bir siktimki

Ben kumral 1,85 boyunda kara gözlü 83 kiloda yakışıklı bir gencim yaşım 25.nişanlam manisalıydı ve evin tek çocuğuydu.ben ayrı bir şehirde olduğumdan nişanlımda…

Posted On

istiyorum

Jigolo olmayı cok ıstıyodum ve bunun ıcın yaratılmıstım adeta yanı ben bır kadın ıcın sehvetın tohumuyum bir cep telefonu dukkanında caısıyodum ıcerı alımlı…

Posted On

40 yaşındaki hatun

mehaba size geçenlerde yaşadıgım ve çok zevk aldıgım bi anımı anlatıcam . Arkadaşım yaş olarak benden bi hayli yaşlı olmasına ragmen çok bakımlı…

Posted On

Teyzemi Siktim 15 Gün Ensest Hikayeler

Selamlar ensest hikaye okurlarıben Istanbuldan Ahmet, 25 yaşındayım, kumral saçlı, 1.80boyunda, kapı gibi sayılacak vücutlu ve yakışıklılıkta iddalı tarz birisiyim. Beni geçelim, size…

Posted On

tatilde olgun kadını yarrağa doyurdum

Merhabalar, değerli okurları öncelikle kendimi tanıtayım.. İstanbul’dan Kemal ben. 25 yaşında 1.78 boyunda esmer ve yakışıklı bir gencim. Hikayemin bir konusunun olmasında eminim…

Posted On