Browse Tag: ofiste

Ofiste Etekli Kızı Mahvettim

İşyerinde yaşadığım seks hikayeleri anımı anlatayım size. Direk giriyorum hikayeme. Begüm tam bir sikilmelik taş hatundu benim için. Bir akşam zaten işçi sıkıntısı yaşayan ajansta Begüm ile ben mesaiye kaldık. Mesai ama ne mesai işler birikmiş ve Begümün eksikleri çok yani işi çok iyi bilmiyor. Mesaiye kalacağımızı öğrenince bana destek çıkarsın artık dedi. Öyle bir ses tonlama ile söyledi ki köpeği olurdum o derece. Tamam sıkıntı yapma ben varım yanında dedim.
Akşam olmuş diğer çalışanlar çıkmış ve Begüm ile ikimiz kalmıştık. Hemen Begüm yanıma geldi. Bir mola döndük ve sonra ben pc başına oturdum. Begümde yanımda dizdizeyiz. Giydiği eteği kısacık bacaklarının yumuşaklığı ve parfümü sikimi kaldırmış zor hareket ediyorum. Biraz gösterdikten sonra Begüme sen geç pc başına dedim. Sonra hiç istifimi bozmadan önümden geçmeye çalıştı ve bende sandalyemi oynattım diğer tarafa doğru. Geçerken dar alanda sıkıştı ve kucağıma düştü. Güzel yumuşacık tenli koca götü yarrağımın üstüne gelmişti. Yarrağım tam götünün arasına yerleşti ve Begüm ilk irkilmiş gibi oldu ve sonra koltuğumun yanlarından tutup kendini kaldırmaya başladı. Kendini kaldırırken götünü yarrağımın üstünde bir indirip bir daha kaldırarak daire çizdi. Ben de zaten deli oluyorum hemen belinden tutup yarrağımın üstüne çektim ve memelerinden tutup boynuna yapıştım. Begüm bu gece için orospum olacakmış demek ki. O güzel götünü kucağımda oynattığı zaman anlamıştım. Hemen Begümü çevirdim ve bacaklarını açarak kucağımda oturttum. Dudaklarında kendimi kaybeder gibi öpüşüyordum. Begüm amcığını pantolonumun üstünde yarrağıma bastırıyor tenini hissetmem için beni azdırıyordu. Begümü kaldırdım kucağımda ofiste buluna koltuğa götürdüm ve uzandırdım. İlk önce eteğini çıkardım ve Begümde hemen tişörtünü çıkarıp salladı. Ben amcığını bulup biraz yaladım. Açıkcası yalamakla zaman kaybetmek istemiyordum ve amcığına bir iki sert tokat attım iki parmağımla tak tak vurdum. Begüm ah aşkım ver şu yarrağı yalayayım dedi. Hemen uzanmış ağzı açık bir şekilde bekleyen orospu Begümün dudaklarına yarrağımı çıkarıp vurdum ve ağzına almasını bekledim. İlk önce yarrağımın kenarlarını emiyordu. Orospu işinin ehli gibi davranıyordu. Begüme hadi daha hızlı em tükürükle dayanamıcam dedim. Tamam aşkım ama çok büyük bu yalamakla bitmiyor ohh mis gibi ohh bu yarrağı amcığıdma istiyorum dedi ve ağzında yarrağımı oynatıp durdu. Begüme aç bacaklarını aşkım dedim ve bacaklarını kaldırıp şınav pozisyonumu aldım. Şimdi amcık dudaklarına dokundurarak çektiğim yarrağımı Begüm hadisene aşkım sok şunu lütfen hemen hemen hemen istiyorum. Amcığımın dudaklarıyla saracam onu diyordu. Ben de daha fazla beklemeden yavaşça amcığına kaydım. Begüm başını geriye atarak ohhhh dedi. Begümün amına o pozisyonda tak tak diye vura vura giriyordum. Ohh ne mis amcıktı öyle. Hemen Begümün boynuna yapıştım ve alttan amcığıyla içli dışlı olmuştum bile. Amcığına köklediğimde Begümün boynu ileriye gidip geliyordu. Dursana hayvan herif ahhh amıma çok sert vuruyorsun. Yksa bir daha sikmek istemişyor musun amcığımı diyordu orospu. Ben de offf ne amcık varmış lan sende ohhh ne am bu böyle mahvetti beni yarrağımı içinde kıskıvrak yakaladın Begüm sık amcığını içindeyken diyordum bende. Begümün amcığına giriyordum ve begüm kasıklarını sıkıyordu. Yarrağım içeri de daha da sıkışıyor ve am ona daracık geliyordu. Yarrağım kalın olduğu için daha sert sert vura vuraa amcığına çözüyordum Begümün ve biraz sonra amını sıkacak güç kalmamıştı Begümde ve ahh ahhhh diye inlemeleri yükselmişti. Begüm aşkım boşalmayacak mısın hadi ohhhh amımı terlettin dedi. Ben de geliyorum aşkım ah ah ah ah ah ah oh oh oh oh hadi aşkım köklesene sonuna kadar hadi be hadi ahhhh amıma vuruyorsun canımı acıtıyorsun aşkım ahhh diyordu. Begümğn son bir hamleyle amcığına vurdum ve çıkarıp hemen ağzına dayadım. Begüm iki kere ben bir kere boşalmıştım. Begümün ağzına soktuğum yarrağımı Begümün yanaklarını sıkarak içerde yarrağıma yine daracık alan bırakmıştım. Tüm dölümü ağzına boşaltmıştım ve Begüm kalkıp oturdu sonra. Aldı yarrağımı ağzında ki dölleri ile sırılsıklam yaptı. Yarrağımın kafasını tükürüp tükürüp yaladı.
Begümle olan seks hikayeleri anımı daha önce kimseye anlatmamıştım. O yüzden kıymetini bilin a dostla. Seks hikayeleri sayfasına destelerinizi unutmayın. Numara ve mail bırakmadan bir yorum bırakın ve cevaplanmasını bekleyin. Hoşçakalın. Seks Hikayeleri okumadan yatmayın ????

Ofiste aklımı başımdan alan bir sex

Ofiste aklımı başımdan alan bir sex.
Selam arkadaşlar ben de başımdan geçen bir olayımı sizinle paylaşmak istedim.
Merhaba diyerek porno hikayeme geçmek istiyorum. Bir gün iş görüşmesine gelen bir bayanın gayet alımlı ve sexi bir görünüşü vardı. Üstündeki bodysi ve kot pantolonu onu çok sexi gösteriyordu. Arada bir eğildiğinde göğüsleri yerinden fırlarcasına çıkıyordu ve ben de çaktırmadan bakıyordum. Fakat benim baktığımı görünce daha da çok frikik vermeye başladı. Havdan sudan derken konu cinselliğe geldi. Koltuğumdan kalktığım gibi yanına oturdum ve o ateş gibi yanan dudaklarını öpmeye başladım. Oda karşılık verince hemen ofisimin kapısını kilitleyip deliler gibi sevişmeye başladık.
Tanrım benim ufaklığı öyle güzel emiyordu ki dayanamayıp ağzına boşaldım. Fakat bir damlasını dahi boşa akıtmadan hepsini yalayıp yuttu ve hala devam ediyordu yerde 69 olduk ben onu o beni yalıyordu öyle güzel bal kutusu vardı ki dayanamayıp içine girdim. Vücudum tırnaklarından dolayı kan içinde kalmıştı. Tabi ki oda ayrı bir tat çok geçmeden ikinciye boşaldım.
Daha hızımı alamamıştım. O güzel götünde tadına bakmalıydım. Götünün deliğini yaladım parmağımı sokup alıştırdım veee en güzel an gelmişti. Deliği çok dardı daha önce giren olmamış ilk giren ben oldum daracık deliğine ve çantasından kremi alıp kara elmasa sürdüm. Benimkine de aynı şekilde sürdüm ve yavaş yavaş kara incisine yeniden girmeye başladım. Çığlık atmaması içinde ağzını elimle kapattım. Alıştıktan sonra elimi ağzından çektiğimde daha hızlı sok daha hızlı diye yalvarıyordu. İkimizde bulutların üstündeydik vee o an tarifi imkansız bir zevkle boşaldık.

Ofiste Çalışan Seksi Güzelim

Merhaba hikaye okurları geçmişte yaşadığım bir hikayemi sizlerle paylaşmakı istedim. Şimdiden okuyan herkese teşekkür ederim
Selam arkadaşlar ben Çetin. Sizlere hikayemi Diyarbakır’dan yazıyorum. Benim çalıştığım ofiste Ferda isminde bir kadın var. İlk işe başladığı zamanlarda onunla hiç anlaşamazdık ama zaman geçtikçe birbirimizle anlaşmayı öğrendik. Hatta o kadar alıştık ki birbirimize onunla en özel konuları bile konuşmaya başladık. Aramızda cinsel içerikli konuşmalar bile olmaya başlamıştı. neyse bir hafta sonu pazar günü ikimize nöbet yazıldı çok sevinmiştik ikimizde pazar sabahı kalkıp işe gittim ferda benden önce gitmiş kapıyı açmış çay koymuştu zaten pazarları amaç iş yeri boş kalmasın diye möbet yazılırdı yoksa iş falan yoktu. bende farda ben kahvaltılık bişeyler alıp gelicem dedim ve gittim bişeyler aldım kahvaltı yaptıktan sonra tv izlemek için aynı kanepede oturduk o esnada tv de prezervatif reklamları çıktı ferdada ben eğer evlenirsem eşimin bunu kullanmasına izin vermem midem bulanır diyodu bende et ete değmeli öylemi dedim aynen dedi ama o anda gözlerinin içine baktım muhtemelen anladı manalı konuştuğumu daha sonra tabi ben onunla seks yapmak istediğim için sürekli konuyu cinselliğe getirdim oda bana hayrola bu gün sürekli cinsellikten bahsediyorsun dedi bende gülerek seni istediğimden dolayı heralde dedim şoke olmuştu benden hiç beklemiyordu heralde böyle bişeyi saçmaladığımı söyledi bana fakat ben cidden onu arzuladığımı söyledim sonra eline dokundum bi an çekti elini napıyorsun dedi sadece dokunmak istediğimi söyledim bu esnada ona dokunduğum için sikimde sertleşme başladı pantolondan açıkça farkediliyordu ve ferdanın gözlerinin arada sikime kaydığını farkettim sonra seninle bi anımız olsun istermisin dedim nasıl olcak dedi bende sevişelim dedim biraz durakladıktan sonra kafam karıştı dedi bende sen rahat ol kendini bana bırak dedim dış kapıyı kapattıktan sonra ferdayı oturma odamız götürdüm orda daha ayakta iken arkadan yapışıp direk gibi olan yarrağımı kalçalarına sürtüyordum bizim iki kişilik bi koltuğumuz vardı oraya oturduk ben hemen ferdanın dudaklarına kapandım bu arada elimide ferdanın amının üstünde gezdiriyordum iniltiler başlamıştı ve gögüslerini sıktım yavaşça soydum tişörtünü belliki oda çok istiyordu böyle bişeyi ve sütyenini başladım ağzıma almaya inanın anlatırken bile o dakikaları yaşıyorum sonra amını ağzıma almak istediğimi söyledim ona biraz mırıldandıktan sonra razı oldu ben bakireyim dikkat et dedi bende tamam merak etme bişey olmaz dedim eteği yukarı doğru sıyırdım kilodunu aşığı indirdim dilimi amının dudaklarına sürtmeye başlayınca çok zevk alıyordu ve dilimle amının dudaklarını araladım dilimi amının içine soktum hem korkuyor hemde büyük bi zevk alıyordu bacaklarını kaldırdım göt deliği açığa çıktı dilimle iyice bi yaladım artık karar vermiştim amdan sikemiyeceğime göre götten sikmeliydim ferdayı ona anal yapalım dedi daha önce hiç yapmadığını ağrıyabileceğini söyledi bende hiç acıtmadan yaparız kontrol sende olcak dedim kabul etti önümde domalttım elimle götünü tükrükledim ve ardındanda yarrağımı tükrükledim önce hafifçe sürttüm tedirgindi ferda ben ise onu tamamen rahatlatmaya çalışıyordum sonra kafasını hafif dayadığımda biraz irkildi olmaz dedi sakin ol dedim ve tekrar kafasını dayadım az zorladıktan sonra yarrağımın kafası içine girdi inanın yanıyordu sanki ferdanın götü çıkar ağrıyor dediğinde biraz içinde kalsın alışır dedim ve bi baç dakika böyle bekledim bu arada ben sikimin etrafını devamlı tükrürklüyorum kayganlaşması ve acıtmaması için artık yavaşça gidip gelmeye başladım bi kaç gidip gelmeden sonra içine patladım ikimizde kala kaldık ve nöbet bitene kadar bi sefer daha yaptık aynı pozisyonda sonra her nöbette ferdayı götten sikiyordum taki ferda işten ayrılana kadar.