Browse Tag: hamile

hamile komsunu siktim

Selam sex hikaye okurları ben boludan murat 26 yaşındayım. Arkadaşımla akşam yemegine cıktık bir yerlere arkadasımın eşi hamile idi ve ilk çocukları olacak.Adam çok pinpirikli olduğu için kızın hamileliğinden 1 ay sonrasından itibaren kıza elini bilem sürmemiş. Kültürlü ve bilgili insanlar olmalarına rağmen yaklaşık 2 aydır sex yapmamışlar.Çok samimi olduğumuz için bu tür şeyleri konuşabiliyoruz.Bir gece çok geç saatte sıcaktan sikisbunalıp biraz dısarı çıkayım bir hava alayım dedim.Yukarı çıktığımda en üst bölümde bir inlemeler duydum.Baktımki senem kendi kendini tatmin ediyor ,yanına gittim hemen toparlandı utandı ne yapayım ancak böyle rahatlıyorum dedi. Bende ona istersen seni rahatlatmamı istermisin dedim.Ne sakıncası olurki dedi bende hiç dedim.Bunu bir arkadaşlık hizmeti olarak görebilirsin herşey aramızda olur biter.Bacaklarını açıp ayak parmaklarından başlayıp yukarı doğru her santimetreyi yalıyarak bacak arasına kadar geldim biraz duraksadım,devam etsene dedi .Bende vajinasına yumuldum,hem dilimle hem parmağımla çok derine inmeden epeyce bir çalıştım.İniltileri çoğalmaya başladığı için yastığı yüzüne örtüp ısırmaya başladı ve titreyerek boşaldı müthiş rahatlamıştı.Yanına doğru uzandım bana teşekkür etti.Bu arada bemim alette kazma sapı gibi olduğu için bende onun yanında 31 çekmeye başladım.Ağzına almak için hamle yaptı engel oldum çünkü midesi bulanacaktı.Yumuşak elleri ile bana 31 çekmeye başladı ve bir süre sonra bende boşaldım. Biraz daha yanyana yattık sonra ikimizde ertesi gece için sözleşip kamaralarımıza çekildik.Bu olay tur boyunca devam etti ikimizde halimizden memnunduk,benim için değişiklik onun için ihtiyaç gidermeydi.Son gece bu sefer gerçekten benimle beraber olmak istediğini söyledi.Bende hiçbir sakıncası olmamasına rağmen, sakıncalı olabilir sadece arkadan yapabiliriz dedim,çünkü o büyük götünü gerçekten sikmek istiyordum.Biraz endişe ettiysede kabul etti.Hem vajinasını hemde göt deliğini yalayarak kıvama getirdim,yan çevirip arkasından aletimi sokmaya başladım,ilk kez arkadan yaptığı için biraz zorlanıyordu.Biraz aletime güneşyağı sürdüm yastıkla ağzını kapatıp arkadan kuvvetlice bastırdım,yağında kayganlığı ile girmeyi başardım oda ufak bir çığlık attı hemen yastığı ısırmasını söyledim.Biraz gidip geldim artık iyice rahatlamıştı daha kolay girip çıkabiliyordum bir süre gidip geldikten sonra arkasından çıkarıp vajinasına soktum tedirgin oldu merak etme dedim ve içine boşaldım.Sonrada merak etme 6.ay sonuna kadar hiç bir sakıncası yok . Hala kocası sikemiyordu ama ben catır catır sikiyordum senemi.Defalarca her fırsatta sikmeyi başarmıstım hemn önden hem arkadan.. Bu şekilde ciddi ilişki düşünen evli ciftler bayanlar ve hamileler bekliyorum. [email protected]

hamile hocamı siktim 1

Slm ben kerem bu olay başımdan üniversite hazırlık sınıfındayken gecti. Sınıfımda 33 kişiydik ve oturaklar kolcaklıydı yani sıra masa falan yoktu. Ders hocamız yani ekin hoca 29 yaşındaydı master falan derken evlenmeyetravesti vakit bulamamış erkek arkadaşıyla beraber yaşıyordu ve hamileydi. Boyu inanılmaz kısaydı yani benim göğüslerime kadar anca geliyordu. Saçları upuzundu kalçalarından aşağı kadra iniyordu. Yaklaşık olarak 6 7 aylık hamileydi bu olay olduğunda. Karnı belirginleşmişti. Olayın olduğu günden önce 2 3 hafta boyunca derste oturuyorum bir ara hocaya baktığımda hocayı bana bakarken buluyordum öne ben gözümü kaçırıyordum tabiki. Ama 1 2 3 nereye kadar. İşte sonunda o gün geldi. Writing yapmıştık hocaya kontro ettirmem gerekiyordu erken bitirmiştim. O sırada karşımda oturan bi kız vardı aramızda 2 metre falan vardı ve bacak bacak üstüne atmıştı giydiği kısacık etekten dolayı. Sexy bacağı ortadaydı diğer erkekler gibi ben de ona bakmaya ve siki mi sıvazlamaya başladım arasıra hocaya bakıyordum farketmesini istemiyordum. Sonra hoca birden bitirenler getirsin de kontrol edeyim dedi.ben kızı aklımdan çıkarttım ve hocanın yanına gitiim. Kağıdımı verdim hoca kontrol ederken kıza bakmaya devam ediyordum uzun boylu sarışın çok güzel bir kızdı.altim o sırada kabardıkça kabardıpantolana sığmaz hale geldi. Sonra hocaya yeniden baktım hoca bana tam dömdü ve pantolanumun içinde kabarmış duran sikimi farketti. Bana göz ucuyla baktı ve sessizce seni azdırıyormuyum yoksa dedi. Ben utandım ve yok hayır hocam özür dilerim dedim ama dinletemedim demek ki bu halimle bile seni etkileyebiliyorum dedi hocam o nasıl laf siz çok güzelsiniz dedim hoca yeniden baktı ve gülümsedi. Kağıdımı geri verdi. Not yazmıştı üstüne : Ders çıkışı bekle beni sınıfta yazıyordu ingilizce olarak. Neyse ders boyu hocayla bakışıp durdum. Ders bitti sonunda önce hoca sınıftan çıktı sonra herkes gitti. Biraz bekledim ve elinde anahtarla ekin hocam geldi. Şaşırmıştım kapıyı içerden kapattı ve bana döndü. Tamam soyun hadi dedi. Ben şaşırdım ve ne dedim. O ise yeniden hadi fazla zamanımız travestiyok pantolonunu çıkar dedi ben dediğini yapmaya başladım. O da üstündekileri çıkardı ve sütyeniyle külodu kaldı ve duvara dayandı işini çabuk bitir 20 dakkamız var dedi ben hocama ama hocam siz hamilesiniz be yapmam dedim o ise fazla uzatma hadi sik beni dedi. Ben pantolunumu cıkardım sonra görelim bakalım gerçek boyunu dedi ben de külodumuda çıkardım hoca aletime biraz baktı sonra bana baktı ve kucağına alabilirmisin beni dedi ben fazla güçlü değildim yani hamile bir kadını kaldırabilecek kadar. Sanmıyorum hacam dedim. Hoca bu sırada eline sikimi aldı ve bu yumuşacık dedi. Ben sanırım biraz şaşırdım dedim hoca ise afasını sikime yaklaştırdı ve o zaman seni biraz azdıralım dedi ve sikimiağzına aldı. Birara çıkardı ve neyse ki boyun uzun ben de kısayım dedi ve yalamaya devam etti ben onun yalamasıyla kendimden geçiyordum. Hocam ise inanılmaz bir şekilde yalıyordu. Ben de artık kendimden geçmiştim ve bışalmamak için kendimi zor tutuyordum. Hocam ise boşalmamı ister gibi yalıyordu. Ve bir ara durakladı yüzüme baktı ve boşalmayacaksıın heralde dedi. Ben hocam ağzınıza başalmak istemem dedim. Hoca eliyle sikimi sıvazlamaya devam ediyordu ben sol elimle boşalmamak için kıçımı sıkıyordum sağ elimle ise hocanın omzundan tutmuştum.

evde hamİle bıraktım arkadasım

Yıllardır tanıdığım bir arkadasım vardı cok seksi bacakları ve malı vardı yaklasık 1 1.5 aydır sikmek istiyordum ve birgün evde kimse yokken bize mini etekle gelmisti ben üstüne meyvasuyu dökdüm ve eteğini cıkardı tangası cok güzeldi ve tangasını cıkardım sonra ellmeye basdım amcıgını oda sende cıkar üzerini dedi ve sonra yatak odasına gidip sikiştik amı çook güzeldi ki anlatamam memeleride çok güzeldi sonra zevke geldim ve yüzüne bosaldım sonra bir kere daha ısrar etti sonra amına bosaldım hamile kaldıgı icin bende istanbuldan ankara ya gittim
Canli sikiş sohbeti yapmak için beni araya bilirsiniz. 00 237 800 00 66

komşunun kızını hamile bırakıp askere kaçtım

Merhaba www.Mobil Porno Hikayeleri seks okurları,ben Mehmet 20 yaşında liseyi yeni bitirdim bizim komşu var mine adında da kızı var orta sona gidiyor çok güzel bi kız 17 yada 18 yaşında fln tam bilmiyorum ama taş gibi kız okula giderken görüyorum etek diz hizasının üstünde siyah ince kilotlu çorap giyor ince odlundan bacaklarıda belli oluyor o yaşlarda olmasına rağmen erkekleri hep peşinden koşturuyor mahallenin bütün erkekleri peşinde ben de asılacam ama hem küçük hemde komşu bir şey dese biterdim ama aklımdanda çıkmıyordu her asıldığımda onu sikmeyi düşünürdüm böyle böyle günler geçti okulun sonlarına doğru dersleri kötü gitmeyi başlamış annesi geldi mineyi biraz ders çalıştır dedi bende hemen kabul ettim artık ona daha yakın olabilecektim neyse akşam oldu bize geldi bi kapri giymiş bide tşört çok güzel olmuş herzemen ki gibi onu görünce sikim kalkmaya başladı direk hemen benim odaya gittik masaya oturduk masa nin üstü camdı o karşıma oturdu kitaplarını açıyordu bende onun bacaklarını izliyordum sikim iyice kalkmaya erotik hikayebaşlamıştı bende de eşortman vardı sikimin kalktığı belli oluyordu saklamaya çalışyordum ama dim dik olmuştu gene de belli oluyordu bide cam olduğu için oda görüyordu ama bir şey demiyordu gözünü kaçırıyordu ama yinede dayanamıyordu bakıyordu anlamıştım baktığını bende artık engel olmuyordum saldım küçük oğlanı içerde fırtınalar koparıyordu bende onun bacaklarına bakıyordum oda onu fark etmişti ama bir şey demiyordu o gün ben ona o bana baka baka ders çalıştık o gidince hemn asıldım boşaldım onu düşünerek yarını sabırsızlıkla bekliyordum yarın olmuştu akşam gene geldi bu sefer şort vardı çok kısa değildi ama bac akları net gözüküyordu benim için giyiniyordu belliydi daha iyi bakabilmem için yapıyordu porno hikayebakmam onunda hoşuna gidiyordu artık sorun yoktu istedim kadar bakabilirdim ama daha da ilerletmeliydim bu sefer yanına oturdum gene şort giymiştim sikim gene dimdik olmuştu bu sefer belli olsun diye uğraşıyordum oda bakıyordu yanında otururken nefes alışı bile değişiyordu iyice yanına sokuldum nasıl gidiyor okul dedim iyi gidiyor dedi erkeklerle aran nasıl dedim iyi dedi rahatsız oluyorum hepsi benimle ilgileniyor dedi bende normaldir senin gibi güzel bi kızla kim uğraşmaz dedim teşekkür ederim dedi bende önemli değil dedim yanağından bi makas aldım ders anlatmaya başladım elimi bacağının yanına koydum elim bacağına değiyordu oda biliyordu ama bişi demiyordu ben iyice yaklaştırıyordum hafiften okşuyordum oda sikime bakıp duruyordu birden neden eşortmanının önü şişik dedi bende kolaymı senin gibi güzel bi kızla yan yanaoturuyorum dedim elimi bacağına attım sikin büyük mü diye sordu şaşırdım kaldım hiç beklemiyordum donmuştum bana bakıyordu bişimi oldu dedi bende yok dedim evet büyük bana göre dedim belli saten dedi elini bacağının üstündeki elimin üstüne koydu ve elimi bacağında gezdirmeye başladı ben hala şaşkındım o yaştaki bi kızdan beklenecek bişi değildi elimi bacağında gezdirmeye başlayınca içim kıpır kıpır oldu hemen yatırıp orada sikmek istiyordum ama bizimkiler icerde ara sıra kontrole geliyordular ama ben dayanamıyordum sen nerden biliyorsun bunları dedim biliyorum işte dedi hemn dudağına yapıştım öpmeye başladı bu seferde o şaşırmıştı birden dona kaldı( sex hikayekımıldamıyordu ama ben duduklarını emiyordum bi süre sonra oda karşılık vermeye başladı bi iki Dakka öpüştükten sonra durdum şimdi olmaz dedim yarın bizimkiler evde yok gel Dedim oda tamm dedi o günü de öyle bitirdim ama nasıl öyle o gece 5 defa boşaldım yarını iple degil vinçle çekiyordum sabaha kadar uyuyamadım hep onu düşündüm sabahı zor ettim öğlene geliyordu saat bizimkiler köye gittiler Pazar günüydü ara sıra Pazar günleri köye gidiyordular onlar giderken balkondan bakıyordum aşkım da balkona çıkmış onlara bakıyordu sonra bana baktı kafamla hadi gel dedim oda kafa salladı 5 dakka sonra elinde kitaplarla gelmiş ders çalışmaya gidiyorum diye çıkmış kapıyı açtım içeri girdi hemn dudağına yapıştım Elindeki kitapları felan yere buraktı kucağıma aldım dudağına yapışık bi şekilde odama götürdüm yatağın üstüne attım üstünde yine bi şort vardı ama bu daha kısaydı bide sıfır kollu tşört vardı renkli renkli cıvıl cıvıl dı hazırmısın dedim hazırım dedi daha önce hiç yaptınmı dedim saxo çektim sex hikayeleriama başka bişi yapmadım dedi tamam dedim sikimi çıkarttım bide bana saxo çek nasıl çekiyon bakiyim dedim sikimi görünce şaşırdı ne oldu dedim benim saxo çektiğim oğlanın siki küçücüktü buna nasıl sakso çekerim bilmiyorum dedi bende başla sen devamı gelir dedim tamm dedi önce başını yalamaya başladı az bişi alıyordu ağzına bi süre karışmadım sonra baktım hala aynı devam ediyor kafasından tuttum sikime bastırdım boğazına kadar soktum beni itti ne yapıyorsun çok büyük sikin boğulacaktım dedi bende bişi olmaz dedim yalamaya devam etti bu sefer yarısını alıyordu ağzına o sikimi yalıyordu bende memelerini okşuyordum pek büyük değildi ama yinede memesi vardı iyi ce zevklenmeye başladım artık sikmem lazımdı sikimi çektim dudağına yapıştım yavaş yavaş soymaya başladım önce tşörtü çıkarttım boynunu yalamaya başladım yavaş yavaş aşağıya iniyordum göbeğine doğru gelirken elimle şortun üstünden amını okşuyordum kilot giymemişti amı da az bişi ıslanmaya başlamıştı iyice aşağıya indim amını şortun üstünden yalamaya başladım iyi ce zevk almaya başlamıştı şortu çıkarttım karşımda mis gibi bi am vardıçok güzel kokuyordu tekrar yalamaya başladım biraz yaladıktan sonra tekrar yavaş yavaş yukarı doğru yalayarak çıkmaya başladım yatağa uzandı sikimi amının üstüne gedirdim amının üstüne sikimi sürtüyordum arasına yavaşca giriyordum sürte sürte amı ıslanmıştı amını sikimin üstüne bastırmaya çalışıyordu sik hadi dayanamıyorum der gibiydi bende fazla uzatmak istemiyordum dedim kızlığını bozuyorum dedim oda bişi olmaz boz aşkım sik hadi diyordu peki benden günah gitti dedim yavaş yavaş girmeye başladım başları biraz bağırmaya başladı hafiften bağırıyordu biraz soktuktan sonra kızlığı bozulmuştu kan gelmeye başladı sikimi çıkarttım amını temizledim biraz da bekledim beklerkende memelerini yalıyordum biraz zamn geçtikten sonra tekrar sikimi amının üstüne getirdim içine girmeye başladım yavaş yavaş hepsini soktum ama o anki zevk anlatılmaz yok du öyle bişi sıcacıktı amının içi yanıyordu çok manyak oluyordu çok zevk veriyordu git gel yapmaya başladım mine sabırsızlanıyordu benden önce o git gel yapmaya seks hikayesibaşladı onu öyle görünce delendim hızlanmaya başladım mine inlemeye başladı o an dediğim gibi anlatılacak bişi değildi kelimelerle ifade etmek mümkün değildi git geller çok fazla sürmedi birden içine patladım sikimi çıkarttım ama yarısı içine boşalmıştı biraz korktum acaba hamile kalırmıydı ama zevk daha ağır geliyordu sikimi çıkarttıktan sonra sikimi ağzına verdim menileri yalıyordu sikim iyice inmişti ama mine hala doymamıştı daha sikilmek istiyordu hadi devam et diyordu tamm biraz durda sikim kalksın dedim tamm ben kaldırırım dedi yalamaya devam etti yalaya yalaya sikimi tekrar kaldırdı otur sikimin üstüne dedim oturdu belinden tutup oturtup kaldırıyordum sonra elimi çektim kendisi oturup kalkmaya başladı sanki yılların orosbusu gibi oturup kalkıyordu kalçalarını çok güzel hareket ettiriyordu bi süre öyle siktim sonra yatağa oturttum bacaklarının araya girdim sikimi amına soktum kucağıma aldım duvara dayayıp kucağımda sikmeye başladım yine fazla dayanamadım çok güzeldi amı hemenboşalıyordum 6 dakka faln oldu tam boşalacaktım aklıma amına boşaldığım aklıma geldi ne olsa boşaldım bişi olursa öylede olacak böylede dedim amına boşaldım benle beraber oda derinden bi ohh çekti yetermi bu kadar dedim idare eder dedi yandınmı kızım söndüremedim dedim 15 yılın birikimi var dedi kolay kolay bitmez dedi tamm o zamn hafta içi bi daha yapalım dedim tamam dedi arkadaşıda çağırıyım belki 2 kisi söndürürüz dedim biraz terettüt etti ama kabul etti hafta içi arkadaşımla beraber tekrar siktik bu sefer ikimizde geciktirici aldık mineyi o gün 6 saat boyunca siktik artık hevesini fazlasıyla almıştı o gün nerdeyse amı yara olacaktı 2 gün düzgün yürüyemedi bunu da sonra detaylı yazarım şimdi 2 aylık hamile ne yapacağımı zı düşünüyoruz komşu kızı sex hikayeleri

Evine gittiğim adamdan hamile kaldım

Merhaba erotik hikayeler okurları, sizleri güzel bir hikayeyle buluşturuyorum. Ben İrem 19 yaşındayım. Bakire değilim bunu başta belirtmek istiyorum. Bakireliği mi sevgilime vermiştim onlada ayrıldıktan sonra çıktığım herkesle birlikte olmaya başladım.
Sizlere birazcık kendimden bahsedeyim ben kızıl saçlı selvi boylu oldukça alımlı fizik konusunda öz güveni yüksek olan bir kişiliğe sahibim. Çevrem tarafından arkadaşlarım olsun herkes bu konuda benle aynı görüşte beni çok beğenirler İzmir doğumluyum.
Sizlere en son yaşadığım ve daha önce yaşamadığım bir seks hikayemi anlatmak için bugün bu site deyim bundan sonrada sık sık hikayelerimi paylaşırım diye düşünüyorum. En son yaşadığım seks olayına dönelim ben hayatımda bu kadar canım yanması ve zevk alma konusunda bir seks daha yaşamamıştım belki 10 sefer seks hayatım olmuştu ama bu sonuncusu ben baya yordu. Cafede çalışıyorum garson olarak benden hoşlanan birisi benim için sürekli benim çalıştığım cafeye geliyormuş benim uzun bir süre bundan haberim olmamıştı.
Taki o güne kadar masada peçete bitmişti ve benden peçete istedi bende masasına bir adet peçete getirip koydum kibarca teşekkür etti. Daha sobnra biraz oturduktan sonra kalktı gitti. Bende masayı toplamak için oturduğu yere gittiğimde peçete hiç kırışmamıştı. Alıp atayım derken üstünde bir yazı gördüm. Açıp detaylı olarak baktığımda numarası yazıyordu.
Lütfen ara eğer ararsan beni çok mutlu edersin diyede not düşmüştü altına bende gece iş çıkışından sonra eve geçtim ve mesaj attım. Çok mutlu olmuştu galiba ki ilk mesajını karma karışık değişik bir şey yazmıştı bende anlamamıştım baya bir gülüşmüştük. Benle bir gün buluşup bir şeyler içmek istediğini söyledi bende olur dedim 2 gün sonra izinli günüme denk getirdim ve buluştuk, uzun süre muhabbet ettikten sonra benden uzun süredir hoşlandığını benim kadar güzel bir kız görmediğini söyledi. Bende bu iltifatlara karşı birazcık nazlanmıştı.
Teşekkürler paket paket ti adeta. Daha sonra beni arabasıyla eve bıraktı 3 hafta felan sadece Cafe’ ler de oturup sohbet falan eder sonrada eve geçerdik. En sonunda o günü bomba gibi patlattı beni evine davet etti bende kıramadım gittim. Evde alkol falan da vardı bende alkol kullanan birisi olduğum için bu fırsatı fazlasıyla değerlendirdim ama sanki biraz fazla kaçırmışım. Kafam trilyonken elimde südyenimi salladığımı an an hatırlıyorum artık nasıl içtiysem.
Ondan sonra beni kucağına alıp yatağa götürdü kendimdeydim yani ne olup ne bitiyor hepsini hatırlıyorum. Kafam hafiften dönüyordu. Beni soymasına gerek yok ben kendim soyunmuş dans bile ettim karşısında. Beni yatağa atıp kendisi de soyunduktan sonra bacakları  açıp araya girdi ve amıma dil atmaya başladı. Zevkten 4 köşe olmuş kendimden geçmiştim.
Çok güzel bir duyguydu o anı anlatamam yaşamanız lazım alkollüyken ilişkiye girmenizi kesinlikle öneririm doymak nedir bilmiyorsunuz kısacası. Ben şahsen o durumdaydım. Amımı bir süre yaladıktan sonra üstüme çıktı ve sikini amıma sürterek dudaktan öpüşmeye başlamış vücudumuz tek beden olmuştu. Ateş gibi yanıyordum azgınlıktan birazda alkolün etkisi olduğunu biliyordum tabiki. Ama o an o kadar güzel diki. Hiç bitmesin istiyordum 2 saat falan rahat seviştik sikiş yoktu yani amım sulanmış neredeyse boşalacak tım.
Bacaklarım titreme anına gelmiştim açıkçası durmuyordu dili hiç. Bende zevk verdiği için kafasını iyice bastırıyordum. En sonunda doğruldu ve bacaklarımı omzuna alıp sikini sürtmeye başladı yağ gibi kayıyordu. adeta o sürttükçe ben bayılacak duruma geliyordum. En sonunda ufaktan ucunu yavaştan sokmaya çalıştı ama amım dar olduğu için girmekte biraz zorlandı birde kendisinin siki kalın olduğundan diğerleri gibi kolayca içine oturmuyor bu bana daha çok zevk veriyordu
Biraz zorladıktan sonra kökünü sonunda içime soktu ama benim nefesim orada bir kesildi. Daha sonra hızlanmaya başaldı ama beni o kadar rahatlatıyorduki daha hızlı siksin istiyordum arada artık kendisine söylüyordum daha hızlı sik diye. İki posta o kafayla içime boşalmış Hamile kalmaya kaldım. Evlenme gibi bir olayda çıktı ondan sonra.
2 gün önce nikah tarihi aldık ailemiz bilmiyor gizli nikah yapacağız evlendikten sonrada ailelere söyleme kararı aldık hikayemi dinlediğiniz için teşekkür ederim herkese bir sonraki hikayemde bu okuyucularımı tekrar bekliyorum.

eşim hamile kalabildi sonunda

izmirde 10 yıllık mutlu evlililğimiz olan bir çiftiz.benim adım hakan eşimin ise ayca.tek eksiğimiz çocuğumuzun olamayışı idi.Birgün internet sitelerinde gezinirken birbirini tanımayan çiftler haftasonu buluşup sonra ayrılıyorlarmış.konuyu aycaya açtığımda nasıl bulacağız dedi.bende ben araştırırım sonra görüşürüz dedim.ve bu sitelerden bir çok kişi ile yazıştık en son uzak bir ilden kastamonu tosyadan bir sırdaş çift bulduk.adamın ismi erdal idi uzunca yazıştık eşi de biliyormuş izmire davet ettik.buluşma günü geldi çattı bir cuma sabahı havaalnından almaya gittiğimizde bir tek erdal bey vardı.eşimde bende önce tedirgin olduk.yanına vardığımızda eşinin karar değiştirdiğini söyleyince önce bir kafeye gittik havaalnında uzunca konuştuk.sonra eşimle yalnız konuştuk olsun dedik ve erdal ben ve ayca evimize doğru gitmek için aracımıza bindik.bornovada oturuyorduk.evimize geldikten sonra eşim kahvaltı hazırlamak için mutfağa geçti bende yol yorgunu olduğundan erdala duş alabileceğini söyledim bir süre sonra erdal duşunu alıp salona geldi üzerinde rahat bir şeyler giymiş şort ve tshirt vardı.Aycada kahvaltıyı hazırlamıştı ve birlikte kahvaltımızı yaptık kahvaltı sırasında erdal bir eliyle eşimle oynaşıyor bacaklarını okşuyordu.bende acele etmeyin yemekten sonra günlerce birlikte olursunuz dedim gülüştük.kahvaltımızı yaptıktan sonra erdal sanki aycanın kocası gibi kucaklayıp koltuğa götürdü aycayı ve öpüşmeye başladılar.bende kahvaltıyı bırakrtım onları izlemeye başladım erdal 185 boyunda 100 kilo ağırlığında atletik biriydi.eşimde boyludu sarışındı.bir süre sonra erdal eşimin üzerindeki tüm elbiseleri çıkarmış sadece küloduyla kalmıştı aycam sonrada koltuğa oturtup bacaklarını açtı eşimin ve külodunun arasından amcığını yalamaya başladı erdalın şortuda bu arada hayli kabarmıştı bende merak ediyordum ve izlemeye devam etttim.eşimin bacakarası öyle çok sulanmıştıki erdalın yalamasıyla.bu kez erdal koltuğa oturdu ve şortunu aycam indirdi ve harika bir yarak duruyordu önümüzde.aycam çölde su bulmuş gibi iştahla yalamaya başlamıştı erdalın yarağını öyle güzel somuruyorduki ben bile canım çekmişti.derken erdal yerinden doğruldu ve aycayı sırtüstü yatırdı ve bacaklarını omzuna aldı ve o harika yarağını amıın kenarında gezxdirerek içine sokmaya başladı. 19 cm uzunluğunda vede kalındı aycam nasıl aldı derken hareketleri hzılanmaya başlamıştı. tam boşalacakken aycaya korunuyormusun dedi merak etme içime akıt bende sorun çocuğum olmuyor diyerek erdalın içine şelale gibi akmasına neden oldu.daha sonra iç.inden çıkardı ama yarağı haleen inmemişti bu kez aycamın ağzına verdi spermli yarağını bende aycamın bacakarasına girdim döl dolu amcığını içlerine kadar yaladım ağzıma erdalın dölleri geldi bende afiyetle yaladım.pazar akşamına kadar erdal aycayı benim saydığım tam 28 kez sikip içine boşaldı. pazar akşamı uğurladık ay sonunda ise eşim müjdeyi vermişti adet görmemiş hamile idi şuan kızımız 6 yaşında erdalın sayesinde kızımız oldu.bunu erdal bilmiyor .ama kızımıza kardeş istiyoruz şu sıralarda bakalım bu kez eşimi kim dölleyecek
Canli sikiş sohbeti yapmak için beni araya bilirsiniz. 00 237 800 00 66

İş yerinde patronumdan hamile kaldım

Merhaba ensest hikaye okurları. ben Alev, 26 yaşındayım özel bir şirkette sekreter olarak çalışıyorum. Geçen gün yine odamda çalışırken facebooktan bir mesaj geldi. Mesajı açtığımda karşımda bir tane porno sitesi farkettim.
Normalde ilgimi çekmezdi bu tür şeyler nasıl olduysa o gün bakayım diye takıldım biraz sitede izledikçe amımın sulandığını hissettim eteğimi sıyırıp elimi vajinama sokarak parmaklamaya başladım. Videoyaya o kadar dalmışımki patronun gelebileceğini tamamen unutmuşum.
Tam ben videoyaya dalmış masturbasyon yaparken patron içeri girdi ve beni o vaziyette gördü. Ne diyeceğimi bilemedim. düzeldim gülerek yanıma tyanaştı hiç konuşmadı. Ama ne isterse yapacak durumdaydım biraz korku vvardı ama canım tamamıyla seks istiyordu. Daha ben bu düşüncelerdeyken patron yanıma gelip eliyle göğsümün ucunu sıktı. okşamaya başladı. Kendimi tamemen patronuma teslim etmiştim. fermuarını indirip kalmış sikini ağzıma soktu ve resmen ağzımla 31 çektirdi ilk postayı ağzıma boşaldıktan sonra beni masaya yatırdı eteğimi sıyırıp tül çorabımı yırtarak amıma dil atmaya başladı baya bir yaladıktan sorna sijkini amımın üstünde gezdirmeye başladı. soksun istiyordum. tam o sırada içimde bir sıccaklık hissettim.
Çoktan köküne kadar sokmuştu. Çıkardığım sesler patronumu iyice hıza getiriyordu. (aaahhh devam ett, senin olmak istiyorum) dedikçe patronum resmen deliğimi leğen gibi etmişti içine boşalayım mı dedi o an o zevkten nedediğmii bilemedim ama içimden boşalsın istiyordum. Kafamı sallayarak “evet boşal istiyorum lütfen dedim” Tam o sırada boşaldığını hissettim zaten oda yavaşlamıştı. Biraz dinlendikten sonra ofisimizde duşa kabin bölümü vardı, birlitke girip duş aldık. Duşta bir postada içime boşalınca tamamen sex ihtiyacımı karşılamıştı.
Şuan Hamilelik konusunda belli birşeyy yok ama eminim bir kaç hafftaya belli olur. Patronumla aramız baya iyi oda bekar bende bekarım evleniriz büyük ihtimal. Beni dinlediğiniz için teşekkür ederim herkese keyifli dakikalar.

Hamile yengem benle yatmak istedi

Hamile yengem benle yatmak istedi…
Merhaba  okurları sex hikayeleri okumaya bayılıyorum bugünde ben bir anımı anlatayım size . Anım aklıma geldikçe sikim kalkar ya otuzbir çekerim yada geneleve giderim. BEn denizlide oturuyorum 24 yaşındayım almanyada akrabalarımız var onlar yaz tatilinde bize gelirler uzaktan akrabalar . Halime yengem mustafa amcam var her yaz ailecek geliyorlardı. ama geçen kış hiçte alışık olmamamıza rağmen halime yengem türkiyeye geldi bir falcı için çok meşhur bir falcı varmış onun yanına gelmiş eşimle birlikte gittiler falcıya derken bizde kaldı o sırada eşim ayten artık sırf götünü siktiğim için annesinin yanına gitti ve biz halime yengemle yalnız kaldık o yemekleri pişiriyordu halime yengem uçak biletini ileriki tarihe aldığı için hemen gidemiyordu.
 
birgün duşa girdi karımı sikmeyeli tam bir hafta olmuştu azgınlıktan ölüyordum tuvalet deliğinin altından bakmak istedim ilk baş olurmu öyle şey dedim ama sonra ufak bir bakış almak için banyonun önünde eğildim ve delikten içeri doğru baktım birde ne göreyim koskoca götü kabak gibi önümdeydi görür görmez sikim kalkmıştı kadınları ossurtarak sikme hastalığım var sanırım ben delikten içeri bakarken oda duşun suyunu açıyordu amı kıllıydı götüde öyle.. iç çektim birden dedim kendi kendime ben yengemi bu gece şöyle güzelce sikeyim hatta gidene kadar sikeyim hazır gelmişken o yüzden kolasının içine ilaç atıp rahatça sikerim sabaha kadar.. o sırada boşaldım onu izlerken neyse gittim sonra baktım çıkmış duştan saçlarını kurulamış onun götünün o kadar güzel olduğunu tahmin etmiyordum yemek yedik almanyayı aradı onlarla konuştu .
 
bende o sırada kola doldurdum bunada attım ilacı bir güzel içti kolayı sonra dedi benim uykum geldi fahri ben yatıyorum yengem tamam yenge dedim ben yengemin iyice uyumasını bekledim saat gece on iki olunca girdim gizlice odasına baktım horlayarak uyuyordu gittim yanına ayağını yalamaya başladım tam bir sapık gibi mahvetmişti beni çünkü kısık sesle seslendim duymadı sonra normal sesle seslendim yine duymadı . bu sırafa eşofmanını çıkardım siyah külodu kaldı onuda sıyırdım kıllarını almamıştı olduğu gibi duruyordu . göt deliğini yalamaya başladım amından su geldi sonra parmakladım biraz deliğini açıldı delik hemen işe koyuldum sokmaya başladım ama müthiş zevk alıyordum o sırada götünü tokatlıyormuşum gibi ses çıkıyordu götünden sikerken sonra bir ara bi baktım halime uyanmıştı napıyorsun fahri dedi bişey yapmıyorum uyumana bak sen dedim çıkar şunu diye bağırıyordu bağırma bak gebertirim dedim sonra hepsini köklemek için domalttım madem uyandın domal iyice sikeyim seni dedim çaresizce domaldı o sırada yarrağı çıkardım bok koktu ortalık bende git bi tuvalete dedim gitti sıçtı geldi uykusu dağılmıştı domalttım göt deliği muhteşemdi siktikçe sikiyordum baktım zevk almaya başladı sabaha kadar siktim …