Barda tanıştığım karıyı eve götürdüm

Benim adım Soner. 28 yaşında İstanbullun elit semtlerinden birinde Barmenlik yapıyorum. Tahmin edersiniz ki Barmenler piç olur ve her akşam bir karı kaldırırlar. Ben fırlama biriyim ama bu gece sizlere Çok sağlam bir PORNO HİKÂYE anlatacağım. Her zaman ki gece barda müşterilerime kokteyl hazırlayıp veriyorum ve bu akşam hangi karıyı eve götürüp siksem diye düşünüyorum. Gecenin ilerleyen saatlerine doğru tam benim bulunduğum istasyonun barın önüne 40 ‘lı yaşlarda olgun ama çok bakımlı parfümünün kokusunu hemen almıştım bir kadın oturdu. Bana bakıp hey barmen bana bir bira dedi. Ben de bu karıyı gözüme kestirdim. Her gece 18 lik çıtır sikmekten sıkılmıştım. Bu gece farklı olsun farklı bir SEKS HİKAYESİ yaşayayım mature karı sikeyim dedim ve hemen fırlamalıklar yapmaya başladım. Kadına yaklaşıp istersen sana bu gece özel bir şeyler ayarlayabilirim dedim. Kadın nasıl özel şeyler dedi. Ben de sana bir kokteyl yaparım özel daha önce kimseye yapmadığım bir kokteyl sen de daha önce hiç kimseye yapmadığın bir şeyi bana yaparsın dedim. Kadın bu gece oyun oynamak istemiyorum ama ben sert bir şeyler hissetmek istiyorum dedi. Ben hemen sana çok sert bir şey gösterebilirim ama beni iş saatimin sonuna kadar beklemelisin dedim. Olgun mature kadın tamam beklerim ama bu gece cidden oyuna ihtiyacım yok beni duvardan duvara çarpa çarpa anladın sen onu dedi ve göz kırptı. Ben de durur muyum yılların verdiği fırlamalıkla hay hay matmazel sizi duvardan duvara anladınız siz onu deyip göz kırptı. Gece boyu kadına bin bir türlü içecek çerez hazırlayıp koydurttum önüne az ağırlığım olsun. Gece son işlerimi yaptıktan sonra bar boya bıraktım barı ve ben erkenden kaçıyorum çırak deyip bahşişini bol tuttum. Sonra olgun mature karıyla porno hikayesi yaşamak için eve götürdüm onu. Sabaha karşı apartmana girerken olgun mature önümde merdivenlerde topuklu ayakkabısının sesi çınlıyor apartmanda. Kapıyı açıp içeri önden güzel bayanlar dedim ve iltifata gerek yok genç adam duvardan duvara unutma yeter dedi bana. İçimden sen görürsün şimdi dedim ve kapıyı kapattıktan sonra götüne bir şaplak attım döndü ve öpüşmeye başladık. Hemen memelerini sıkmaya başladım ve topuklusunu çıkarıyordu oda ama bir an olsun dudaklarından çekmiyordum ağzımı. Vakum gibi yapışmıştı dudaklarına.
Hemen tişörtümü sonrasına pantolunumu çıkardım bu arada mature de sadece ince bir kırmızı külotla kalmıştı. Hemen yarrağımı eline aldı ve yalamaya başladı. Bende yarağımı tuttum ve dudaklarına sürmeye başladım. Olgun mature dudaklarını büzmüş benim yarağım arasında git gel yapıyordu. Sonra mature kaldırıp domalttım ve amının üstünde yarrağımı gezdirdim. Alttan amına doğru bir anda kökleyip hafif karının belini doğrultup belinden tuttum ve kendime doğru sıkıca tuttum ki kaçamasın. Bakalım olgun mature orospu duvardan duvara çarpa çarpa sikince onu kaldırabilecek mi. Mature ahhh aooohh diye inliyordu. İki kolunu arkaya doğru çekip bağladım ve tek elimle kalçasının üstünden tuttum ve amına çakmaya başladım. Amına öyle seri ve sert çakıyordum ki karı ohh diye inliyordu. Memeleri sallanıyordu. Sonra karıyı yatağa uzattım hemen tek bacağını omzuma aldım ve amıma köklemeye başladım. Amı biraz genişti ama benim yarrağımda zaten kalındı. Genç kızlar bu yarrağı yediklerinde deliriyorlardı hemen çıkarmamı istiyorlardı ama bu olgun mature başkaydı yarrağımı amına kökledikçe daha yokmu yarrak sok bana. Amıma sokk amımdan sik beni. Amımı mahvet Barmen diyordu. Tamam güzelim deyip böğüre böğüre amına yarrağımı geçiriyordum. Artık şap şap seslerini ah ahhh ohh sik beni sikk seslerini apartmanda ki herkes duyacak kıvama gelmişti. Karıyı kucağıma aldım ve hoplatmaya başladım. Kalın yarrağım cup diyeamına girip çıkıyordu. Karı kucağımda zevke gelmiş daha çok yarağımı amının içine almak için kalçalarını oynatıp duruyordu. Sen misin bu kadar çok yarrak hastası olan dedim ve kadını resmen yatağa çiviledim ve bacaklarından tutup amına köklemeye başladım. Şap diye giriyordum amına ama çıkarken cup diye ses geliyordu. Amı benim kalın yarrağımı çok sevmişti. Amını darmadağın ettim resmen kendimle gurur duyuyordum. Bu gece olgun bir matureye gününü gösteriyordum. Tüm gece siktim karıyı ki hoşuna gitsin her zaman gelsin diye ama bir daha gelmedi. O yarrağı yedikten sonra korktu galiba. Ama kendisi istememişmiydi duvardan duvara diye ????

barda

|slm başımdangeçen ilk deneyimlerimden birisini anlatmak istiyorum o kadar aklımda kalmışki o anı yaşamak için herşeyimi verirdim ben barda çalışan yakışıklı 20 yaşında uzun boylu karizma bi gencim tabi saydım bu özellikler sayesinde bu olayı burda anlatıyorum ukalaya bak kendini övüyo demeyin birgün çalışırken ben farkında değildim kızın teki arkadaşıma benden çok hoşlandığını söylemiş ama ben o gün erken çıkmıştım ertesi gün arkdşm bana olup bienleri anlatırken o kız geldi yanındada arkadaşları vardı saat akşam 9 sularında neyse gırgırşamata biz yavaş yavaş dükkanı kapatıyoruz saat te 1 falan oldu o arada benden hoşlanan kızda yalnız kaldı arkadaşları kalkmıştı bana nereye eğlenmeye gidebileceğini sordu bende o na eşlik etmemi sordum hiç tereddütsüz kabul etti gece üçe kadar eğlendik artık o saatten sonra eve gidemeyeceğini söyledi bende gidemezdim ama bizim dükkanda halıhatrı sayıulır bi abim kalıyodu rica ettim bize kapıları açtı yukarı bara çıktık bizde kızda 1 80 boylarnda hani bi içimlik su derlerya öle bişiy ama çok sexi ben ne içersin artık dükken bizim senden hesapta almam falan diye geğiye giriyorum neyse ben bi tane sexonethebeach hazırlayımmı dedim oda beraber hazırlayalım dedi barın içine girdi girer girmez içkimizi hızla hazırladık ben ikimizde içelim diye ikitane pipet koydum o öbür pipeti attı ve ikimizde tek pipetten içtik içki bittiğinde dudaklarımız çoktan birbirine yapışömıştı onun eli penisinme gitti benimkide göğüslerine aceleyle pantolunumu indirdi sanki sexe susamış gibiydi bende acele etmemesini zamanın bize çalıştığını söyledim barın üstüne otutturdum ve onu soydum bacaklarını omzuma attım yeni traş olmuş vajinasını içime çekercesine yalıyordum oysa zevkten çığlıklar atmaya başlamıştı 10 dakika kadar yaladıktan sonra o sarsılarak boşaldı sıra bendeydi öyle bi penisimi arzuyla tutup ağzına alıyoduki bukadar güzel sakso kimseye çektirmemiştim daha önce bende bi 5 dakika sonra ağzına boşaldım hepsini yuttu sonra birer sigara yaktık teksigaralık boyunca hiç konuşmadık sanki utanıyoduk birbirimizden acayip bi duyguydu sigara bittikten sonra tekrar dudaklarımız birleşti ben bar sandalyesinde oturuyodum yerimden kalktım onu barın üztüne yatırdım bacaklarınıda omzuma attım sonrada ö eşsiz vajinasına yavaş yavaş girdim zevkten ikimizde çıldırmıştık göğüslerini yalıyosum sonra ikimizde sarsılarak boşaldık o utandığı için birdaha görüşemedik ama çok güzel bi gece geçirmiştik ikimizde bu en büyük fatazimdi gerçekleştirdimn sizinle paylaştım öbür fantazimde bi dağın yamacında sevişmek onuda yaşarsam size anlatırım:) hoşöakalın bu arada bana yazmak isterseniz mailim [email protected]